תכנון מסיבת פורים שעוד לא הכרתם

מסיבת פורים היא תמיד אירוע מרגש והיא מעוררת בנו צפייה למסיבה ססגונית עם הרבה מאוד צבע והפתעות נעימות. עם זאת, על מנת שהאירוע אכן יעלה על כל צפייה, יש לתכנן אותו באופן סופר מתוחכם ויצירתי. אמנם, פורים הוא חג שמעורר בנו את רוח הנעורים בכל שנה מחדש. עם זאת, על מנת להפיק מסיבת פורים לקהל בוגר יותר כדאי לשלב אותה עם אלמנטים מתאימים. אירוע קונספט מסוג מסיבת פורים אמורים להיות מבדר באופן מודגש. אך יחד עם זאת, מדובר על הפקת אירוע יוקרתי. התפאורה, האלמנטים העיצוביים והתכנון אמורים להיות מוקפדים וכאלה המצריכים הרבה מאוד מחשבה. 

אירוע קונספט חגיגי ויוקרתי

הקונספט במסיבת הפורים הוא די ברור. מדובר על חג שכולנו אוהבים ומכירים. הסיבה שאנו חוגגים את פורים מושרשת במסורת שלנו. לכן, חג הפורים, כמו כל חג מסורתי יהודי, מסמל עבורנו גם סיפור עם מסרים מאוד ברורים. כדאי מאוד להתייחס לעובדה שאנו חוגגים את פורים כעם ולא רק כקהילה. מכאן, ניתן להתחיל את תכנון הקונספט של האירוע באופן יותר מדויק לקהל המסיבה שלנו. ניתן לשלב יוקרה חגיגית בפן העיצובי של האירוע על מנת ליצור אווירה זוהרת וייחודית. 

אמנם, התחפושות הנוצצות והאווירה החגיגית ביום המיוחד והאהוב כבר מוסיפים את הניצוץ. עם זאת, המקצועיות שלנו כחברת הפקות באה לידי ביטוי ביכולת שלנו למקסם את החוויה עד לרמה שהאירוע מקבל צורה של יצירת אמנות קונקרטית.

הפקת אירועי קונספט היא מומחיות ייחודית

מלבד הידע והניסיון שלנו בהפקת אירועי קונספט, אנו גם מיומנים מאוד בהבנת הלקוחות שלנו. הנכונות שלנו להבין את הלקוח מאפשרת לנו לגבש חזון ברור אודות האירוע ולהוציא אותו לפועל באופן שעולה על כל הציפיות. כדי ליישם זאת, אנחנו מתכננים את האירוע במספר אספקטים שונים במקביל. ראשית, אנחנו מגבשים חזון לגבי מיקום האירוע ביחד עם הלקוח. 

תכנון המיקום של האירוע

המיקום של האירוע מהווה פרמטר מאוד חשוב. זאת, מכיוון שברוב המקרים מדובר על אלמנט שמאוד מחטיב את האווירה באירוע. לאחר בחירת המיקום, ניתן יהיה להתחיל לתכנן את האירוע ברמה העיצובית. כמו כן, בתהליך התכנון אנחנו דנים עם הלקוח גם בנושא האטרקציות באירוע ובפרטים נוספים אחרים. בסוף תהליך התכנון, ללקוח יש תמונה מגובשת לגבי האירוע ומאידך, ניתן יהיה להתחיל בשלבי ההוצאה מהכוח אל הפועל.

חברת הפקות שמבינה אתכם

תהליך הפקת אירוע יוקרתי כמו מסיבת פורים הוא תהליך הכולל הרבה מאוד פרטים שיש לתת עליהם את הדעת. מלבד התכנון הדקורטיבי של האירוע יש הרבה מאוד מהלכים שיש לבצע על מנת להפיק את המסיבה המושלמת. לכן, חשוב מאוד שתהיה לכם כימיה עם הגורם המקצועי שמתכנן עבורכם את האירוע. חברת הפקות מספקת לכם שירות אחרי הכל. לכן, חשוב שתהיה מצדה גישה מתחשבת ומבינה. הניסיון שלנו בתחום הפקת אירועים מאפשרת לנו להבין את השאיפות של הלקוח לגבי האירוע כבר בשיחה הראשונית איתו. 

שירותים נלווים לאירוע מסיבת פורים 

השם הנרדף לחג הפורים הינו “עדלאידע”. שם זה נובע מתוך המסורת לשתות בחג הפורים עד לשיכרון. אמנם, מדובר על מסורת, אך במידה ואכן התכנון של האירוע כולל שירותי בר, כדאי מאוד לוודא שחברת ההפקות שלכם מסוגלת לספק לכם שירותי בר אקטיבי איכותיים. רצוי שיהיה מבחר מגוון של משקאות. ואם כבר אנחנו מדברים על שתייה חריפה, או על בר קפה, די מתבקש שיהיו גם דוכני מזון מגוונים. בין אם מדובר על דוכנים בשריים, או של קינוחים, כדאי מאוד שהאוכל באירוע יהיה סופר איכותי. את איכות המזון והשתייה באירוע, אנשים נוטים לזכור היטב!

אטרקציות מומלצות למסיבת פורים

חג פורים הוא החג היחיד שנהוג להתאפר בו בצורה מוגזמת. ניתן יהיה לשלב באירוע עמדת איפור חגיגית שתרגש את הקהל. כולנו אוהבים להתלבש, להחליף תחפושות ולהשתעשע עם האפשרויות הויזואליות בחג הפורים. לכן, מדובר על רעיון שדי מתאים לרוח החג. כמו כן, יהיה ניתן לשלב אלמנטים נוספים המשתייכים למסגרת מנהגי החג. מלבד זאת, את המסיבה עצמה ניתן לתכנן בלוקיישן עם אטרקציות מובנות כמו, בסופרלנד, או בלונה פארק ומקומות נוספים אחרים בהם יש אטרקציות מרגשות ומהנות. כדאי לחשוב קצת מחוץ לקופסה. מסיבת פורים, היא אחת כזאת שכולנו יכולים להיות בה קצת יותר קלילים.  

אל תשכחו לצחוק קצת 

מסיבת פורים מהווה אירוע קליל במיוחד. בניגוד לאירועים מסוג אחר, בפורים, כולנו מחופשים ומותר לנו להיות קצת “אחרים”. זהו הזמן לשחק, להנות, לצחוק ולבלות. לכן, כדאי מאוד שיהיה אלמנטים ופעילויות הכוללות מעט הומור. סטנד אפ, מופע מצחיק וכדומה. הללו, הם בהחלט בגדר אפשרות. שילוב האלמנטים ההומוריסטיים יהפכו את האירוע לבלתי נשכח, לאחד כזה שידברו עליו גם לאחר שהוא הסתיים. לפעמים אנו נוטים להיזכר ברגעים המצחיקים הללו, גם לאחר כמה שנים. מומלץ ביותר לתכנן אירוע שגם כולל אלמנטים של הומור בטעם טוב. אירוע כזה יהיה בלתי נשכח בהחלט.  

תכנון התקציב של האירוע

הפקת מסיבת פורים נחשבת להפקה עם הרבה מאוד אלמנטים. בין אם מדובר על אלמנטים דקורטיביים ובין אם מדובר על אלמנטים הקשורים לאטרקציות באירוע, בחג הפורים ההפקה תכלול הרבה מאוד אטרקציות ואלמנטים דקורטיביים שונים. הפקת אירוע יוקרתי שכזה צריכה להיות מתוכננת היטב גם מבחינת תקציב. כדי להפיק אירוע יוקרתי באופן מקצועי כך שלא יהיה סימנים לחסכון על אלמנטים מתבקשים מסוימים, כדאי מאוד להתייעץ עם חברת ההפקות ולתכנן את תקציב האירוע ביחד עם אנשי מקצוע מנוסים. כך, יהיה מתאפשר תכנון הרבה יותר מושכל. כמו כן, כך תתאפשר מסיבת פורים הרבה יותר יוקרתית (גם אם היא חסכונית יותר).

דילוג לתוכן