יום כיף לקבוצות בכל רחבי הארץ

יום כיף לקבוצות מכל הסוגים לוקח את המשתתפים לחוויה מיוחדת בלוקיישנים לא שגרתיים. הם יגיעו לשם ובמקום יחכה להם כל מה שהם זקוקים לו בשביל ליהנות ביחד ממגוון אטרקציות. אם אתם שואלים את עצמכם באילו אטרקציות מדובר, אז התשובה היא: כל מה שאתם תבחרו! חברת “B&P יוצרים. אירועים. עסקיים” תתאים לכם יום כיף לקבוצה שיכלול כל מה שאתם רוצים שיכלול. אנחנו מהווים one stop shop לכל הצרכים הרלוונטיים לתכנון, עיצוב והפקה של יום כיף לקבוצות פרטיות וקבוצות של צוותי עובדים, כך שלא תצטרכו לפנות בנוסף לאף גורם אחר.

מה כולל יום כיף לקבוצות?

נשב אתכם באופן פרטני, נבין מהם הרצונות של חברי הקבוצה ואילו סוגים של חוויות יכולים להתאים לכם. כל קבוצה נבדלת מהשנייה ולכן יש להתאים יום שיתאים לצרכים שלה. מבין האפשרויות שניתן לבחון אפשר למצוא בין היתר: הפנינג משפחות בחופי ים ובבריכות, וילת בוטיק עם בריכה, סיור בקהילת העבריים בדימונה, משחקי פתרון חידות בלב העיר, “המרוץ למיליון”, “הישרדות”, “קרב סכינים”, “הבריחה מהמבצר”, סיורים שונים ברחבי הארץ ואף ארגון טיולים חווייתיים בחו”ל. אנחנו נוכל להציג בפניכם רעיונות לימי כיף יצירתיים ומוצלחים שכבר הפקנו או להתאים לכם יום כיף ייחודי משלכם.

איך מתכננים יום כיף לקבוצות?

כמו שהתחלנו לומר, נשב אתכם ונבין מהם הרצונות והצרכים של הקבוצה. נתייחס לאמצעים הדרושים להשגתם, לבחירת האתר המתאים ביותר, לפתרון סוגיות טכניות ומנהלתיות אפשריות, להגייה של קונספט יצירתי ומעניין ולניהול מלא של כל האלמנטים הקשורים בתכנון, בביצוע ובהפקה, ונקפיד על שמירה על קשר יציב אתכם לכל אורך הדרך. נזמין בעבורכם את אנשי המקצוע הרלוונטיים, נשריין אולמות ומלונות במידת הצורך, נעבוד על התכנים, נארגן ציוד תאורה והגברה, שירותי דיילות, שילוב של אטרקציות שונות, הזמנת כרטיסים – וכל דבר אחר שההפקה תזדקק לה.

יום כיף שקבוצות זוכרות

אנחנו מציעים לגלות רוח חופשית וחשיבה יצירתית בשלבי התכנון. אנחנו טובים בזה, ואם אתם בראש שלנו, נוכל להפיק לכם יום כיף יוצא דופן, כזה שכל חברי הקבוצה יזכרו לעוד זמן רב. הוא יכול להתקיים במגוון לוקיישנים מעניינים בארץ ולכלול אטרקציות, חוויות ומשחקים חווייתיים במיוחד. נוכל לדאוג בין היתר גם לאוכל איכותי ובהתאם לטעם האישי של חברי הקבוצה.

למה לעבוד עם B&P?

החברה שלנו עתירת ניסיון ביצירת ימי כיף לקבוצות וימי גיבוש לעובדים. אנחנו עובדים עם ספקי השירותים הטובים ביותר בארץ בכל התחומים הרלוונטיים. הצוות שלנו מיומן וקשוב, ייתן לכם מענה פרטני ושלם ושירות אדיב לכל אורך הדרך. ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון 052-549-6767 או דרך טופס יצירת קשר.

קיץ 2024 כבר כאן

עם רעיונות לפעילויות לימי גיבוש וכייף, כנסים וטקסים, קייטנות חוויתיות לילדי העובדים לתקופת יולי אוגוסט אצלכם בחברה.

דילוג לתוכן