הפקת אירועי יוקרה

כאשר מתחילים לתכנן הפקת אירוע יוקרתי צריך להבין שמדובר על הפקה שמצריכה תקציבים גדולים יותר. אמנם, יוקרה לא נמדדת רק לפי סכומים מסוימים שהושקעו באירוע, אך בדרך כלל כדי לשדר יוקרה צריך לקשט את האירוע עם אלמנטים יוקרתיים והללו, בדרך כלל מצריכים תקציב גבוה. הפקת אירועי יוקרה מצריכה תכנון עם רגישות לפרטים הקטנים. לכן, כדאי לפנות לחברה בעלת צוות מפיקים מקצועי ומנוסה בתחום של הפקת אירועים לחברות גדולות והפקת אירועים יוקרתיים למגזר העסקי והחברתי. כך, תוכלו להבטיח לעצמכם רמת שירות גבוהה ומקצועיות מצד צוות ההפקה. 

מהו אירוע יוקרתי?

בדרך כלל באירוע יוקרתי יהיו נוכחים מספר גדול יותר של מוזמנים. כמו כן, האטרקציות, שירותי הקייטרינג והאלמנטים הנוספים באירוע יהיו באיכות הגבוהה ביותר. כל אלמנט באירוע יוקרתי משדר יוקרה. בין אם המנות המוגשות, הזמר/להקה/צוות בידור שהוזמנו, התפאורה וכמו כן, גם האלמנטים העיצוביים באירוע, כולם ישדרו יוקרה באופן מובהק. זהו למעשה ההבדל בין אירוע “רגיל” לאירוע יוקרתי. מדובר על אירוע שמשדר אנינות טעם ויוקרה בכל אספקט וברמת היוקרה של האירוע יהיה ניתן להבחין כבר בשלב קבלת ההזמנות.  

התקציבים לאירועים יוקרתיים

עד כה דיברנו על העובדה שרמת היוקרה של האירוע נמדדת על פי רמת האיכות של האלמנטים העיצוביים והתרבותיים שלו. עם זאת, אין הדבר אומר שלא ניתן לשדר יוקרה גם עם תקציבים מתונים יותר. כדי לתכנן אירוע יוקרתי עם תקציבים מוגדרים מראש, יש להיעזר בחברת הפקות מקצועית שצוות המפיקים שלה ידע לכוון אתכם לעבר התוצאה הרצויה עם תקציב מוגדר מראש. פה בדיוק נמדדת רמת המקצועיות של המפיק/ה. הניסיון המקצועי של מארגנת האירועים יבוא לידי ביטוי גם ביעילות ובניתוח נכון של המצב ומתן הפתרון הטוב ביותר עבור הלקוח. 

הפקת אירועים לחברות גדולות היא משימה למקצוענים בלבד!

משימת הפקת אירועים לחברות גדולות מהווה דוגמה נפלאה למצב בו חברת ההפקה מסייעת ללקוח להביא לידי ביטוי את השאיפה ליצור חוויה יוקרתית ומרשימה לצד תכנון תקציבי חכם ונכון. חברות גדולות אמנם מבוססות כלכלית, אך כאשר מדובר על תכנון הפקה בסדר גודל כה נרחב יש צורך לתכנן את התקציב על מנת לעמוד נכון את התוצאות גם מבחינה של שביעות רצון וגם מבחינה כלכלית. התוצאה של הסתייעות בחברת הפקות מנוסה הינה תכנון מקיף יותר של האירוע היוקרתי וגם חסכון בלא מעט משאבים תוך כדי מתן הפתרונות היצירתיים.   

כמה מילים על לוקיישנים לאירועים יוקרתיים

אירוע יוקרתי יכול להתקיים באולם אירועים מרשים, בבית מלון יוקרתי, או אפילו בחיק הטבע. 

כאשר בוחרים לקיים את האירוע במקום פתוח, יהיה יותר צורך בתכנון אסטרטגי של החלל המדובר. כמו כן, על פי רוב, הפקת אירוע בחיק הטבע, או בלוקיישן פתוח תהיה מצריכה יותר מחשבה ותכנון בנושא התפאורה וכמו כן, גם בנושא האלמנטים העיצוביים. מצד אחד נרצה להבליט את האלמנטים הטבעיים של המקום. עם זאת, נרצה להיות מאוד מדויקים לגבי האבזור, התפאורה והפרטים העיצוביים. זאת, על מנת לשדר תחכום ויוקרה שרק יתרמו לאווירה הפסטורלית של האירוע שבחרנו לקיים בחיק הטבע.  

לסיכום, אירוע יוקרתי בדרך כלל מיועד למספר גדול של מוזמנים. המדד העיקרי לבחינת רמת היוקרה של האירוע הוא לא התקציב אלא הרושם. אירוע יוקרתי הוא אירוע שמשדר יוקרה!

ניתן יהיה לתכנן אירוע יוקרתי גם עם תקציבים מתונים יותר. עם זאת, כאשר מבצעים תכנונים בנושא הפקת אירועים לחברות גדולות הבקרה על התקציב היא הכרחית ולא תמיד מטעמי חסכון, אם כי הסתייעות בחברת הפקות תהווה גישה מבוקרת וגם חסכונית יותר מבלי להחסיר אלמנטים הכרחיים להצלחת האירוע היוקרתי.  

דילוג לתוכן