הפקת אירועי חברה

כל הפקה היא אורגניזם מורכב שכולל אינספור אלמנטים שצריך לתת עליהם את הדעת ולטפל בהם בקפידה. כשמדובר בהפקת אירועי חברה לעובדים, ובעיקר אם הקבוצה היא קבוצה גדולה והטרוגנית של אנשים, ההפקה הופכת אף למאתגרת יותר. אנחנו בחברת “B&P יוצרים. אירועים. עסקיים” לא חוששים מאתגרים ואף מקבלים אותם בברכה. כשמדובר בהפקה של אירועי חברה, כנסים עסקיים, ימי גיבוש לעובדים או סוגיה דומה – אנחנו יודעים את העבודה. יש לנו קשרים ושיתופי פעולה עם אנשי המקצוע וספקי השירותים הטובים בארץ והיריעה שלנו מכילה את כל מה שאירוע חברה צריך. אנחנו מעסיקים את אנשי המקצוע הטובים ביותר, הן בתחומים העיצוביים, הן בתחומי התכנון והן בתחומי ההפקה. מוזמנים לפנות אלינו כאן בכל שאלה ותקבלו מענה שלם.

חברות הפקה לאירועי חברה

על מה מופקדת למעשה חברת הפקה? אם מדובר בחברה מקצועית ומנוסה, אזי היא אמונה בראש ובראשונה על ניתוח מלא של היעדים והמטרות של האירוע, תוך שיתוף פעולה ושיתוף מלא של הלקוח. זהו השלב שבו מבררים, אוספים מידע ובודקים אפשרויות באופן תיאורטי. לאחר מכן ניגשים לפרקטיקה, מתחילים לבחון אפשרויות ולבדוק אופציות – איפה יתקיים אירוע החברה, כיצד עונים על הרצונות והצרכים של מזמיני האירוע, כיצד מתגברים על סוגיות טכניות, אילו פעילויות יכלול האירוע, מה הקונספט שלו – ועוד. בסופה של המלאכה, התוצר הוא אירוע חברה מעניין, מהנה ויצירתי, שנתפר כמו חליפה ייעודית למי שהזמין אותו ולצוות החברה.

למה לקיים אירוע חברה?

אין מחקר בדבר יעילות עובדים שלא מייחס חשיבות גבוהה לאלמנטים קריטיים כגון: שביעות רצון העובד, הרמוניה בין העובדים, תחושת אכפתיות כלפי העובד ותחושת חשיבות בקרב העובד. על כל אלו ועוד משחקות הפקות אירועי חברה. הן מטמיעות בקרב העובד את התחושה וההבנה שלמעסיקיו אכפת ממנו, שמכירים בחשיבותו ובייחודיותו ושהוא לא רק עוד בורג במערכת, שלא רק צורכי המערכת מקבלים מענה – אלא גם הצרכים שלו. זאת דרך מעולה ליצור עובד טוב, מרוצה וכזה שמפיק תוצרת גבוהה בעבודה. זאת דרך מעולה להעלות את המורל בקרב העובדים, לגבש אותם ולהשריש בהם אלמנטים של שיתוף פעולה, גילוי מנהיגות, עזרה לעמיתים בעבודה וחוש תחרותי בריא ומפותח. לאחר אירוע חברה, יש תחושה של שותפות גורל אצל העובדים.

מה כולל אירוע חברה?

אירוע חברה יכלול כל מה שתרצו. זה המקום להיות יצירתיים ולהתפרע כיד הדמיון הטובה. ניתן לבחור קונספט מסוים ולרוץ איתו, כשאנחנו נהיה אחראיים על כל ההפקה, התכנון, האלמנטים העיצוביים והפרטים הטכניים. מומלץ להתייעץ עם העובדים שלכם ולהיוועץ בעצת אנשי מקצוע יצירתיים, שיכולים להגות רעיונות מפתיעים וקריאייטיביים לאירוע.

אנחנו בחברת B&P” יוצרים. אירועים. עסקיים” נשמח לקחת על עצמנו את תכנון והקמת הפרויקט ולהתייחס לכל הצרכים והרצונות שלכם. מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום בטלפון 052-549-6767 לקבלת מענה קשוב ומקצועי.

קיץ 2024 כבר כאן

עם רעיונות לפעילויות לימי גיבוש וכייף, כנסים וטקסים, קייטנות חוויתיות לילדי העובדים לתקופת יולי אוגוסט אצלכם בחברה.

דילוג לתוכן