הפקת אירועים לחברות הייטק הינה משימה אשר מצריכה בירור מאוד מקיף עם הלקוח. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שאירועי הייטק מתחלקים למגוון סוגים. בין אם מדובר על כנס, אירוע המקדם מטרות שיווקיות, או אפילו מסיבת השקה, התכנון צריך להיות מוקפד ומותאם אישית על פי מטרות מוגדרות מראש ויעדים מאוד ברורים. בנוסף על כך, לכל אירוע הייטק צריך שיהיה חותם ייחודי המסמל את מעמד האירוע גם במונחים מנטליים ורגשיים. במאמר שלפניכם תוכלו למצוא כמה טיפים מועילים שיעזרו לכם לגבש דעה כללית והשראה אודות אירוע ההייטק הבא שאתם מתכננים.
כיצד לתכנן אירוע הייטק ברמה גבוהה עם חברת אירועים מקצועית?
אמנם, את משימת התכנון ראוי שתשאירו למקצוענים (חברת ההפקות המקצועית). לצד זאת, כדאי שיהיה לכם מעט מידע מקדים על מנת שתוכלו ליישר קו באופן יעיל ומהיר עם חברת האירועים שלכם וכך התכנון יהיה הרבה יותר מדויק. אז כמו שצוין קודם לכן, הפקת אירועים לחברות הייטק מתחילה תמיד בשאילת שאלות אודות היעדים והמטרות של האירוע. הללו, מאפשרים את ניתוב האלמנטים של האירוע למטרה המרכזית שלו. לאחר מכן, יש לתת אופי לאירוע על ידי תכנון האלמנטים, האטרקציות והפעילויות באירוע.
הפקת אירועים לחברות בתחום ההייטק היא משימה למקצוענים בלבד!
ישנם הרבה מאוד גורמים מקצועיים בתחום, אך חברת אירועים מקצועית באמת, תדע להמציא עבור הלקוחות שלה את הפתרונות היצירתיים, החדשניים ואת אלה שיקדמו את מטרות החברה בצורה היעילה ביותר.
צריך להבין כי תכנון אירועים הינו תחום בו ניתן לשחזר רעיונות מאירועים קודמים שהתקיימו בתחום. אך, כמובן שכל בעל חברה יהיה מעוניין באירוע מקורי, ייחודי ואיכותי. פה בדיוק, טמון ההבדל בין חברת הפקות מקצועית ומנוסה לבין חברה מתחילה בתחום. הניסיון, הכישרון המוכח וכמו כן, גם המסוגלות המקצועית בתחום התכנון אירועים, יבואו לידי ביטוי במקוריות ובחדשנות. ואלה הן שתי מילות המפתח שכדאי לתת עליהן את הדעת בעת איתור חברת ההפקות.
הגדרת מטרת האירוע
את המטרות והיעדים של אירועי חברה בתחום ההייטק ניתן לחלק לשתי קטגוריות. אירוע אשר פונה ללקוחות פוטנציאליים, או אירוע המיועד לעובדי החברה. כאשר מדובר על אירוע השקה, כנס שיווקי, או מטרות שיווקיות אחרות, יש לתת חשיבות רבה לצד המכירתי של האירוע כמובן. כל אספקט של האירוע צריך להיות מכוון למטרות שיווקיות ובכך לתרום משמעותית להצלחת האירוע והשגת היעדים שלשמו הוא מתקיים. אך, כדי להפיק את התוצאה הרצויה צריך להיעזר בגורם מקצועי ומנוסה שמסוגל למשימה הנ"ל.
הפקת אירועים שיווקיים לחברות הייטק
יש הבדל גדול בין הפקת אירוע שמטרתו היא לגבש את עובדי החברה, לבין אירוע שמטרתו היא לקדם מכירות ולתרום למהלכים שיווקים של החברה. לכן, חשוב מצדכם יהיה לוודא את רמת הניסיון של חברת ההפקות איתה אתם באים במגע בהפקת אירועים שיווקיים. חוסר עידון בתכנון האירוע ומהלכיו עלולה לגרום לסלידה בקרב הקהל. לכן, כדאי להבין שהניסיון של חברת ההפקות המנוסה יבוא לידי ביטוי בעיקר בגישה מעודנת, מתוחכמת וכמובן גם מותאמת באופן מדויק יותר לקהלי היעד של החברה שלכם. הפרמטר הנ"ל, הינו קריטי כפי שאתם כבר בטח מבינים.
בשום מקרה לא כדאי להתפשר על רמת הניסיון של חברת ההפקות שלכם!
כדי לסכם את הנאמר, נגדיר את הניסיון המקצועי של חברת ההפקות כפרמטר ראשון שכדאי לבחון בעת בחירת הגורם המקצועי לטובת הפקת אירוע ההייטק שלכם. רמת הניסיון והמקצועיות של הגורם המקצועי יבואו לידי ביטוי גם ברמת המקוריות והחדשנות של האירוע. הללו, מהוויים תנאים הכרחיים לקיום אירוע שתוצאותיו מספקות גם מבחינה רגשית ומנטלית וגם מבחינה מעשית ופרקטית.