הפקת כנסים ואירועים עסקיים

על מנת להפיק כנס, או אירוע עסקי ביעילות תוך חסכון במשאבים וזמן יקר, יש להתייעץ עם חברת הפקות מנוסה בתחום. במאמר שלפניכם נדבר על הפקת כנסים ואירועים עסקיים כך שבסוף קריאת המאמר תוכלו לדעת כיצד ניתן למקסם את האפקטיביות של האירוע המיוחד, תוך כדי גיבוש החלטות מושכלות יותר לגבי בחירת חברת ההפקות לטובת הפקת האירוע, בחירת לוקיישן וביצוע החלטות חשובות נוספות בעת תכנון האירוע. 

הפקת אירוע עסקי באופן מקצועי 

הסתייעות בחברת הפקות מנוסה, תבוא לידי ביטוי בהרבה מאוד יתרונות. היתרון החשוב מכולם יהיה הניסיון של חברת ההפקות. גישה מנוסה יותר להפקת האירוע העסקי תאפשר ללקוח תהליך קבלת החלטות מושכל יותר לגבי הלוקיישן של האירוע, התכנים של האירוע, הפעילויות באירוע וכו. כך, יהיה ניתן לתכנן אירוע באופן אפקטיבי יותר ולהפיק את המקסימום מהיום המיוחד. 

בנוסף, חשוב לציין שהגישה המקצועית והמנוסה יותר מאפשרת ללקוח חסכון במשאבים ובזמן יקר. לכן, בהחלט ניתן לומר כי הסתייעות בגורם מקצועי (חברת הפקות בעלת מוניטין בתחום) תהיה הרבה יותר משתלמת בחשבון הסופי.

מטרת האירוע צריכה להיות ברורה!

עד כה, דיברנו על היתרונות של ההסתייעות בגורם מקצועי במובנים טכניים. יחד עם זאת, ראוי שנדבר על היתרון האסטרטגי. חברת הפקות מקצועית תדע לכוון אתכם כלקוחות כבר מהשלבים הראשוניים של תכנון הקונספט של האירוע. לכל אירוע עסקי צריכה להיות מטרה ברורה. כך למעשה, חברת ההפקות והלקוח מגבשים מערך ציפיות בנוגע לתוצאות האירוע. ישנם אירועים עסקיים שמטרתם היא לצ’פר את עובדי החברה ולצד זאת, ישנם אירועים עסקיים שמטרתם הדומיננטית יותר היא לקדם מטרות עסקיות, אידיאולוגיות, שיווקיות, או אפילו אישיות. 

כיצד לאתר חברת הפקות מקצועית שתספק לכם את התוצאה המיוחלת?

חברת ההפקות צריכה להבין את החברה/ארגון שלכם ברמה מאוד מעמיקה על מנת לתכנן אירוע אשר מותאם באופן מושלם למטרות ולאינטרסים שלכם כחברה. זוהי מומחיות שאנשי ההפקה רוכשים לעצמם תוך כדי שנים של צבירת ניסיון בתחום. חשוב להבין שחלק מאוד ניכר מהעבודה של מפיק האירועים היא להבין את הלקוח ולאפשר לו פתרון מותאם אישית שיבוא לידי ביטוי בהצלחת האירוע וביישום חזון מקורי וייחודי. לכן, חשוב מאוד לתת את הדעת על שני קווים מנחים בעת איתור חברת ההפקות שלכם. 

הקו המנחה הראשון הוא שמירה על אותנטיות. השני יהיה פיתוח קונספטואלי מותאם באופן מושלם למטרת האירוע ולתדמית החברה שלכם. וכדאי שנקדיש כמה מילים בנוגע לכל אחד משני הקווים המנחים הללו בנפרד. 

 

פיצוח קונספטואלי ויצירת חוויה אותנטית

כל חברה הינה ייחודית. בין אם ברמה המנטלית ובין אם ברמה האסטרטגית, לכל חברה ישנה את הייחודיות שלה וכשמגיעים לתכנן אירוע, יש להתייחס לאופי של החברה. לא תמיד האופי הנ”ל מתגבש באופן מודע ומאוד חשוב להבין זאת. עם זאת, המשימה של צוות ההפקה המקצועי הוא לזהות את קווי האופי של החברה, או הארגון על מנת לגבש רעיון אודות הקונספט של הכנס/אירוע ולדייק ברמה המנטלית לקהל היעד שהוא למעשה צות העובדים של החברה, צוות המנהלים, אורחים, משקיעים וכו. 

גם כאשר מטרת האירוע היא לקדם מטרות עסקיות כאלה ואחרות, כדאי מאוד ליצור חוויה אותנטית עבור המשתתפים. הסיבה לכך היא די ברורה. אף אחד לא רוצה להיות נוכח באירוע משעמם שלא מדבר אליו ברמה המנטלית. לאור הדברים הנ”ל, החשיבות של הקדשת הזמן הנחוץ לפיצוח הקונספטואלי היא די ברורה. רמת הניסיון ורמת המקצועיות של צוות ההפקה שלכם נמדדות ביכולת שלהם לספק לכם שירות איכותי ומדויק באופן מושלם לצרכים שלכם. לכן, כדאי שתעשו מאמץ לאתר את הצוות המתאים ביותר למשימה.   

B&P מציעה לכם שירותי הפקה מקיפים תחת קורת גג אחת. עבור ארגונים וחברות השירות שלנו מהווה פתרון אידיאלי ואיכותי בהחלט. השירות שלנו כולל ייעוץ, הכוונה וליווי צמוד לכל אורך היישום של תכנון הכנסים/אירועים בשטח. 

היתרונות שלנו

כאשר רוצים להפיק תערוכות, ירידים, כנסים, או אירועים, יש צורך בגוף מקצועי ומנוסה שמכיר את דרכי הפעולה היותר מושכלות. בין אם מדובר על כנסים מקצועיים בתחום, העסקים, הרפואה, הטכנולוגיה, או בכל תחום אחר, חשוב מאוד לאפיין את האירוע באופן מדויק וליישם את התכנון באופן מקצועי ואחראי. אנו מציעים ללקוחות שירות איכותי ומקיף כך שהם יכולים ליהנות מתוצאה מיטבית תוך כדי התקשרות עם צוות הפקה מקצועי אחד, מגובש וזריז. 

 

בנוסף, הניסיון והקשרים העסקיים שלנו מהווים יתרון מובהק שבא לידי ביטוי במחירים נוחים יותר עבור הלקוח מצד הספקים השונים ושירות אישי יותר מצד כל נותני השירות החיוניים לאירוע.

אם אתם מחפשים חברה שמסוגלת למשימת הפקת כנסים ואירועים ברמה גבוהה הגעתם למקום הנכון. זאת המומחיות שלנו!אירועים

 

שותפינו לדרך ולהצלחה

בנק מסד סרטון חוויה
סרטון חברת מגלים
שמעון פרס מברך את מגלים
סרטון אייטם פתיחה ISS
דילוג לתוכן